fredag den 22. marts 2013


Disse elastik-armbånd sælger ganske godt :-)
Jeg laver dem gerne i en størrelse så de passer lige
præcis til køberens håndled.

 Jeg har gang i så dejligt mange perlerier, at jeg helt glemmer at skrive om det her. Min Facebook-side bruger jeg lidt som blog, men vil egentlig gerne øve mig i at skrive mere her, hvor det er muligt at lave længere indlæg, og hvor folk som ikke er på Facebook har mulighed for at læse med.
Lige nu bliver det dog igen en kortere opdatering blot for at fortælle at man nu også kan finde mig på Etsy, hvor jeg allerede har solgt et enkelt smykke. Til Washington USA endda. Internettet er en forunderlig ting :-)

Jeg er også stadig at finde på Amio, men oplever ikke at der kommer mange forbi og kigger. Tager gerne imod gode råd til at få liv på sin Amio-side, hvis nogen ved noget om det :-)

D. 26 og 27 april kan man opleve mig og mine smykker "live" hvis man befinder sig i det høje nord. Jeg skal nemlig deltage i to dages udstilling / kunsthåndværkermarked på Hjørring Ny Steiner. (En Steiner Skole, som navnet angiver).
Det bliver dejligt og komme ud og vise smykkerne frem. De ER nu engang allerpænest når man ser dem "live".

Ønsker alle en dejlig dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar